6 Tipov ako si udržať motiváciu pri cvičení





«Je potrebných 21 dní, kým si zvyknete na šport, ale k šiške si zvyknete na prvýkrát!». Nakoľko sú otázky ohľadom výživy pri športe viac menej jasné, tak ako sa prinútiť venovať sa športu? Celkovo povedané, ak si tvrdo zaumienite vstať na cestu chudnutia a tréningu, tak na začiatku to bude všetko na základe čistého entuziazmu. Ak však skutočne trpíte nadváhou, tak s menšou a správnou výživou v kombinácií s fyzickou aktivitou uvidíte po krátkej dobe prvé výsledky. Avšak po stratení prvých 5-10 kilogramov je veľmi dôležité nezísť s cieľovej cesty.


Existujú dva scenáre s ktorými sa môžete pri cvičení stretnúť. Prvý - schudnete niekoľko kilogramov, myslíte si, že ste už schudli dosť a vraciate sa do obvyklého rytmu života s koláčmi, koláčikmi a klobáskou. Po druhé - začnete sa nútiť k dosiahnutiu lepších výsledkov. Kľúčovým slovom je „sila“, pretože entuziazmus mizne, začnete byť unavení, budete sa chcieť vrátiť k bývalému spôsobu života avšak vy vydržíte nakoľko máte motiváciu dosiahnuť výsledky.